Allt bara försvinner..
Det känns som allt bara försvinner, alla jag en gång hade nära är nu så långt bort..
Det känns som dom sakta glider ur min famn och jag inte hinner med..
Som allt snurrar runt och jag ska försöka fånga in allt som jag tappat.
Jag vill inte tappa er!
Kommer jag hinna fånga in er, eller kommer ni försvinna från mig?
Jag vill finnas där för er men jag pratar nästan aldrig med er längre och jag träffar er nästan aldrig..
Jag saknar min ängel, du som betyder så mycket, det är 1000 år sedan jag träffade dig, nu ska jag ändra på det!
snälla kom tillbaka låt mig krama om er låt mig veta att ni fortfarande finns!
Låt mig känna eran doft låt mig omfamna dig så jag verkligen känner att du är verklig!

Kommentarer
Postat av: Linnea

ja tack rebecca! :)

det hoppas vi också på!

2008-11-08 @ 16:15:53
Postat av: Astrid

Jag försvinner aldrig bby <3

2008-11-08 @ 16:22:37
URL: http://styckmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0